Ajankohtaisfoorumi 2006

Turun Liikemiesyhdistyksen vuotuinen ajankohtaisfoorumi pidettiin 23.10.2006 Åbo Akademin Arkenilla.

Illan aiheena oli yritysten logistiset ratkaisut. Professori Lauri Ojala Turun kauppakorkeakoulusta, oli ensimmäisenä puhujana. Ojala kertoi tekemästään laajasta tutkimuksesta ja sen tuloksista aiheenaan ”Toimitusketjujen hallinta Varsinais-Suomalaisissa yrityksissä”.

Johtaja Krister Lång, DHL Exel Supply Chain (Finland) Oy, puolestaan kertoi logistisista ratkaisuista edustamansa yrityksen näkökulmasta aiheenaan ”Maapalloistumisen tuomat haasteet toimitusketjujen hallinnassa – case DHL:n asiakasratkaisut”.

Illan päätteeksi keskusteltiin iltapalan kera. Tilaisuuteen osallistui 44 yhdistyksen jäsentä.