Felix Abba

Juhlavuoden 2006 syyskausi aloitettiin tutustumalla Felix Abban toimintaan 27.9.06. Kauppaneuvos Clas Göran Hagström ja toimitusjohtaja Rabbe Wikström toivottivat vieraat lämpimästi tervetulleiksi.

Avaussanat lausui toimitusjohtaja Rabbe Wikström. Toinen isäntä, kauppaneuvos Clas Göran Hagström, puolestaan kertoi elintarvikealan tulevaisuuden näkymistä. Felix Abba on yksi maamme johtavia elintarvikeyrityksiä. Yrityksen missio on luoda ruokailoa tarjoamalla kuluttajille tunnettuja, puhtaita ja hyvänmakuisia elintarvikkeita sekä tuottaa lisäarvoa kumppaneilleen kehittämällä jatkuvasti yhteistyötä ja toimintaansa. Felix Abban tuotantolaitokset sijaitsevat Turussa ja Lahdessa. Turussa valmistetaan vihannes- ja kalasäilykkeitä, Lahdessa maitotaloustuotteita ja levitteitä.

Ilta päättyi vilkaaseen keskusteluun puheenvuorojen ja tehdaskäynnin innoittamina. Saimme myös nauttia iltapalaa Felix Abban omista tuotteista. Tilaisuuteen osallistui 45 yhdistyksen jäsentä.