Kevätkokous ja vierailu Metsämäen raviradalla

Turun Liikemiesyhdistyksen kevätkokous pidettiin Turun Hippos ry:n isännöimänä Metsämäen raviradalla. Kevät kokoukseen oli saapunut paikalle noin 50 yhdistyksen jäsentä ja tilaisuuden isäntänä toimi Turun Hippos ry:n toimitusjohtaja Ilmari Hälinen. Aluksi Hälinen toivotti yhdistyksen jäsenet tervetulleiksi Metsämäen raviradalle ja esitteli lyhyesti raviradan toimintaa. Kuninkuusravit muun muassa järjestetään tänä vuonna Metsämäessä.

Alustuksen jälkeen yhdistyksen puheenjohtaja Matti Löyttyniemi ilmoitti jäsenille toiminnanjohtajan vaihdoksesta. Yhdistys kiitti Lauri Pitkästä tämän tekemästä työstä yhdistyksen hyväksi ja toivotti menestystä Vertaislaina Oy:n palveluksessa, mihin tämä toiminnanjohtajan tehtävistä siirtyi. Samassa yhteydessä Löyttyniemi esitteli jäsenille Mika Hannulan, jonka johtokunta on valinnut uudeksi toiminnanjohtajaksi. Esittelyiden ja kiitosten jälkeen pidettiin kevätkokous tehokkaasti Unica:n Sanna Hovin johdolla.

Ennen siirtymistä ravien seuraamiseen yhdistyksen jäsenet saivat opastusta ravivedonlyöntiin. Tämä oli hyödyllistä sillä valtaosa osallistujista ei ollut osallistunut raveihin aiemmin. Saimme opastusta, miten lähtölistoja luetaan ja millaisia erilaisia pelivaihtoehtoja on tarjolla. Uutena tietona monille myös tuli, että vedonlyönti pitää raviurheilua pystyssä ja kaikki vedonlyönnin voitot jaetaan palkintorahoina voittaneille. Yhdistys on hyväntekeväisyysmielessä mukana raviurheilussa omistamalla osuuden Kiss My Turku -hevosesta, jonka voitot lahjoitetaan Turun Lasten sairaalalle.

Ohje tilaisuuden jälkeen saimme seurata raveja, kokeilla vedonlyöntiä ja nauttia erinomaisesta tarjoilusta mukavassa seurassa. Yhdistys kiittää Turun Hipposta tilaisuuden isännöimisestä ja kaikkia paikalla olleita jäseniä mukavasta tilaisuudesta.