Kevätristeily

Kevätristeily seilattiin aurinkoisissa tunnelmissa

Liikemiesyhdistyksen kevätristeily starttasi keskiviikko aamusta, kun M/S Amorella lähti kohti Maarianhaminaa. Maittavan aamiaisen jälkeen risteilyllä tutustuttiin Viking Lineen yrityksenä ja perehdyttiin kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Yritysesittelystä vastasi matkanjohtaja Mari-Anne Nyman Viking Linelta. Mari-Annen informatiivista esitystä seurasivat liikuntalääketieteeseen erikoistuneen Harri Helajärven LT luennot kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista. Harri työskentelee erikoislääkärinä Paavo Nurmi -keskuksessa Turussa.

Luentojen jälkeen saavuttiin Maarianhaminaan ja tässä kohtaa matkaajat vaihtoivat laivaa – paluumatka taittui modernilla M/S Gracella. Paluumatkan ratoksi yhdistyksen jäsenet kokoontuivat yhteiseen ruokailuun Gracen Oscar à la Carte ravintolaan.

Ruokailun jälkeen risteilijät pääsivät nauttimaan kauniista kevätkelistä sekä shoppailemaan laivan tax free -myymälöihin. Risteilyn lopuksi kokoonnuttiin Gracen auditoriotiloihin kiittämään risteilyn matkanjohtajaa ja kohottamaan malja onnistuneelle matkalle.