Syyskokous 2016

Turun Liikemiesyhdistyksen syyskokous järjestettiin Turun kaupungintalolla

Turun Liikemiesyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Turun kaupungintalolla kaupunginjohtaja Aleksin Randellin isännöimänä keskiviikkona 16.11.2016. Randell on itse myös yhdistyksen jäsen. Syyskokouksen puitteet olivat erinomaiset, kun yhdistyksen reilu kuusikymmeninen osanottajajoukko pääsi kokoustamaan kaupungintalon valtuustosalissa.

Kaupunginjohtajan toivotettua yhdistyksen jäsenet tervetulleeksi puheenjohtaja Matti Löyttyniemi aloitti yhdistyksen syyskokouksen. Syyskokous valitsi johtokunnan tulevaksi puheenjohtajaksi vuodeksi 2017 yhteyspäällikkö Lasse Lindholmin. Samoin paikkansa johtokunnassa jättävän Jukka Korhosen tilalle valittiin Tuija Rompasaari-Salmi. Kokouksen lopuksi mainittiin, että Kauneimmat joululaulut – Tuomasmessu järjestetään Mikaelinkirkossa 18.12.2016 klo. 21.00 alkaen. Yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan tilaisuuteen ja sen järjestelyihin. Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä Laura Kalajaan, laura.kalaja@missionmen.fi.

Syyskokouksen jälkeen puheenjohtaja Matti Löyttynimi luovutti ensimmäistä kertaa jaettavan Vuoden turkulainen liikemies -palkinnon LST Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja Juha Hietarinnalle. Kriteereiksi palkinnon myöntämiselle mainittiin Juhan monivuotinen ja sinnikäs työ laivanrakennusalalla sekä merkittävä rooli telakkateollisuuden pysymisessä Turun alueella ja alihankintaverkoston vahvistamisessa.

Ennen tilaisuuden päättänyttä ruokailua kaupunginjohtaja Randell esitteli kattavasti Turun kaupungin strategiaa, visiota sekä lyhyen että pitkän aikavälin linjauksia. Yhdistyksen jäsenet saivat myös mahdollisuuden esittää aiheeseen liittyviä kysymyksiä.

Turun Liikemiesyhdistys kiittää Randellia ja kaupungintalon henkilöstöä mainioista järjestelyistä ja kokonaisuudessaan onnistuneesta tilaisuudesta.