Tulevat tapahtumat

Tarjoamme jäsenillemme runsaasti yhteisiä jäsentilaisuuksia, tapaamisia ja tapahtumia. Alta löydät tuoreimman tarjonnan.

TURUN LIIKEMIESYHDISTYKSEN AJANKOHTAISFOORUMI – Tulevaisuuden liikemiehet ja liikeideat

Turun Liikemiesyhdistyksen vuoden 2018 ajankohtaisfoorumin teemana on Tulevaisuuden liikemiehet ja liikeideat.

Ajankohtaisfoorumi järjestetään yhdessä Turun AMK:n kanssa ja Turun Liikemiesyhdistys tekee tilaisuudessa merkittävän lahjoituksen Turun AMK:n varainhankintaan. Varainkeräys on vastaava kuin yliopistoilla on aikaisemmin ollut.

************************************************************

OHJELMA 10.10.2018 klo 16.30 alk.

PAIKKA: Turun AMK, auditorio Lemminkäinen

Lemminkäisenkatu 30, Turku – sisäänkäynti pääovesta

************************************************************

Alkusanat
Turun Liikemiesyhdistyksen lahjoitus Turun AMK:n varainhankintaan
Lasse Lindholm, puheenjohtaja, Turun Liikemiesyhdistys ry
Vesa Taatila, rehtori-toimitusjohtaja, Turun AMK
E-urheilu arvonluontikumppanina – Be relevant or be ignored!
Harri Jalonen, tutkimusvastaava, yliopettaja
Audience Engage – mobiiliajan työkalu urheilubisnekseen
Martti Wallasvaara, toimitusjohtaja, Wallasvaara Engage
Monttu Ventures korkeakoulu-startuppien mahdollistajana
Mikko Pohjola, toimitusjohtaja, Monttu Ventures
Tulevien bisnesammattilaisten näkemyksiä tulevaisuudesta
Päästetään opiskelijat ääneen!

Tilaisuuden päättää iltapala ja kahvitarjoilu viim. klo 19.00 alk. Liikemiesyhdistys tarjoaa ruokailun (arvo n. 20 €) osallistujille – hävikin minimoimiseksi ilmoitathan erikseen jäätkö iltapalalle.

Ilmoittautumiset 5.10. mennessä.

TERVETULOA,

Johtokunta

TURUN LIIKEMIESYHDISTYKSEN TULEVAN SYKSYN OHJELMA:

DIGI, KEINOÄLY JA IHMISET YHDESSÄ, KÄÄNNÖS- JA TEKSTINTUOTTAMISEN BISNEKSESSÄ 31.10.2018

Vierailu alan merkittävimpään tuottajaan Lingsoft Oy:hyn. Kuulemme alustukset aiheesta. Lingsoft on hiljattain muuttanut Turun Sanomien taloon Kauppiaskadulle, joka on yksi kuuluisista Alvar Aallon töistä. Saamme samalla reissulla lyhyen opastuskierroksen ja historia-kuvauksen talosta. Lingsoft Oy mm. tekee tuotteistuksia ”tunnissa tutuksi” -pohjalta. Tilaisuuteen osallistuneet saavat lopuksi mukaansa ”Alvar Aalto tunnissa” -kirjasen. Tilaisuus ajoittuu loka-marraskuun vaihteeseen.

TURUN LIIKEMIESYHDISTYS KOKEILEE UUTTA MARRASKUUN LOPULLA, TORSTAINA 29.11.2018

Tapaamme ravintola Göran:issa. Yhdistyksemme syyskokous pidetään tilaisuuden aluksi. Kuulemme merkittävän/johtavan turkulaisen ravintola-alan monimuototoimijan Voiveljet Oy:n kasvutarinan (ravintolat mm. Smör, Panini, Göran, E.Ekblom, Bruukki). Tj Janne Juvonen alustaa voimakkaasti kasvavasta ja kilpaillusta ravintolabisneksestä.
Syyskokouksen sekä mielenkiintoisen alustuksen jälkeen kokeilemme jotain uutta, josta toivon muodostuvan yhdistyksellemme tradition, aika näyttää…
VIETÄMME LIIKEMIESTEN PIKKUJOULUT, aterioinnin, turinoinnin ja palanpainikkeiden kera. Yleisesti vakiintuneen tavan mukaisesti pikkujoulut eivät ole avec-tilaisuus.