Tulevat tapahtumat

Tarjoamme jäsenillemme runsaasti yhteisiä jäsentilaisuuksia, tapaamisia ja tapahtumia. Alta löydät tuoreimman tarjonnan.

TURUN LIIKEMIESYHDIISTYKSEN SYKSYN OHJELMA:

SYKSYN STARTTI

Koko jäsenistömme on kutsuttu Suomen Liikemiesyhdistyksen syksyiseen juhlakokoukseen Helsinkiin maanantaina 24.9.2018 alkaen klo 15. Yhdistysten yhteinen kokous klo 15-16 ja sen jälkeen siirrymme iltatilaisuuteen jossa SLY mm. julkistaa ”vuoden liikemies”-palkinnon saajan ja kuulemme hänen alustuksensa. Ohjelmassa on myös muita alustuksia ja muutoin ilta etenee tutustumisella Helsingin kollegoihin ja juhlaillallisella. Yhdistyksemme järjestää bussikuljetuksen. Tarkempia yksityiskohtia syksyn kutsussa, toivottavasti moni päättää lähteä mukaan ja saamme bussin täyteen.

AJANKOHTAISFOORUMI

Aihepiirinä ”Start up -scene, AMK:n ”uudet liikemiehet” ja ideat sekä Monttu Ventures Oy”. Kuulemme aihepiiristä alustukset ja kysytään ja keskustellaan.
Seminaarimme on AMK:n auditoriossa keskiviikkona 10.10.2018. Tervetuloa runsain joukoin mukaan. Tarkempia yksityiskohtia syksyn kutsussa.

DIGI, KEINOÄLY JA IHMISET YHDESSÄ, KÄÄNNÖS- JA TEKSTINTUOTTAMISEN BISNEKSESSÄ

Vierailu alan merkittävimpään tuottajaan Lingsoft Oy:hyn. Kuulemme alustukset aiheesta. Lingsoft on hiljattain muuttanut Turun Sanomien taloon Kauppiaskadulle, joka on yksi kuuluisista Alvar Aallon töistä. Saamme samalla reissulla lyhyen opastuskierroksen ja historia-kuvauksen talosta. Lingsoft Oy mm. tekee tuotteistuksia ”tunnissa tutuksi” -pohjalta. Tilaisuuteen osallistuneet saavat lopuksi mukaansa ”Alvar Aalto tunnissa” -kirjasen. Tilaisuus ajoittuu loka-marraskuun vaihteeseen.

TURUN LIIKEMIESYHDISTYS KOKEILEE UUTTA MARRASKUUN LOPULLA, TORSTAINA 29.11.2018

Tapaamme ravintola Göran:issa. Yhdistyksemme syyskokous pidetään tilaisuuden aluksi. Kuulemme merkittävän/johtavan turkulaisen ravintola-alan monimuototoimijan Voiveljet Oy:n kasvutarinan (ravintolat mm. Smör, Panini, Göran, E.Ekblom, Bruukki). Tj Janne Juvonen alustaa voimakkaasti kasvavasta ja kilpaillusta ravintolabisneksestä.
Syyskokouksen sekä mielenkiintoisen alustuksen jälkeen kokeilemme jotain uutta, josta toivon muodostuvan yhdistyksellemme tradition, aika näyttää…
VIETÄMME LIIKEMIESTEN PIKKUJOULUT, aterioinnin, turinoinnin ja palanpainikkeiden kera. Yleisesti vakiintuneen tavan mukaisesti pikkujoulut eivät ole avec-tilaisuus.