Tulevat tapahtumat

Tarjoamme jäsenillemme runsaasti yhteisiä jäsentilaisuuksia, tapaamisia ja tapahtumia. Alta löydät tuoreimman tarjonnan.

Arvoisa Turun Liikemiesyhdistyksen jäsen,

lokakuun lopulla Turun Liikemiesyhdistys pääsee tutustumaan Lingsoft Oy:n toimintaan toimitusjohtaja Juhani Reimanin ja talousjohtaja Jarmo Heikkilän johdolla. Lingsoft on hiljattain muuttanut Kauppiaskadulle Turun Sanomien taloon, joka on yksi kuuluisista Alvar Aallon töistä. Saamme samalla reissulla lyhyen opastuskierroksen ja historiakuvauksen talosta.

Lisätietoa yrityksestä: Lingsoft on täyden palvelun kielitalo, Suomen ja Pohjoismaiden johtava kielipalvelujen ja kieliteknologiaratkaisujen toimittaja. Lisäksi Lingsoft Oy mm. tekee tuotteistuksia ”tunnissa tutuksi” -pohjalta. Tilaisuuteen osallistuneet saavat lopuksi mukaansa ”Alvar Aalto tunnissa” -kirjasen.

***************************************

OHJELMA 31.10.2018 klo 18.00 alk.

Paikka: Tilausravintola YläBörs

***************************************

Tutustumiskierros:

Lingsoft Oy & Turun Sanomien toimitalo

Esitys: Tehdas keskellä kaupunkia

Juhani Reiman, toimitusjohtaja & Jarmo Heikkilä, talousjohtaja

Tilaisuuden päättää iltapala YläBörsin tilausravintolassa.

Ilmoittautumiset 19.10. mennessä.

TERVETULOA,

Johtokunta

TURUN LIIKEMIESYHDISTYKSEN TULEVAN SYKSYN OHJELMA:

TURUN LIIKEMIESYHDISTYS KOKEILEE UUTTA MARRASKUUN LOPULLA, TORSTAINA 29.11.2018

Tapaamme ravintola Göran:issa. Yhdistyksemme syyskokous pidetään tilaisuuden aluksi. Kuulemme merkittävän/johtavan turkulaisen ravintola-alan monimuototoimijan Voiveljet Oy:n kasvutarinan (ravintolat mm. Smör, Panini, Göran, E.Ekblom, Bruukki). Tj Janne Juvonen alustaa voimakkaasti kasvavasta ja kilpaillusta ravintolabisneksestä.

Syyskokouksen sekä mielenkiintoisen alustuksen jälkeen kokeilemme jotain uutta, josta toivon muodostuvan yhdistyksellemme tradition, aika näyttää…
VIETÄMME LIIKEMIESTEN PIKKUJOULUT, aterioinnin, turinoinnin ja palanpainikkeiden kera. Yleisesti vakiintuneen tavan mukaisesti pikkujoulut eivät ole avec-tilaisuus.