Tulevat tapahtumat

Tarjoamme jäsenillemme runsaasti yhteisiä jäsentilaisuuksia, tapaamisia ja tapahtumia. Alta löydät tuoreimman tarjonnan.

LIIKEMIESYHDISTYKSEN KEVÄT NÄYTTÄÄ SEURAAVALTA:

HELMIKUUN ALUSSA pääsemme taas näkemään kuulemaan miten uudenlaisilla liiketoimintamalleilla, tekniikoilla ja digitalisaatiolla saadaan markkinat myllerrettyä ja vallattua.

Maanantaina 4.2.2019 klo 18 tutustumme Epic Autokoulu Oy:n tiloihin Iso-Heikkilässä. Toimitusjohtaja ja yrityksen pääomistaja Kalle Lahervo alustaa meille autokoulualan murroksesta sekä uuden tekniikan ja toimintamallien hyödyntämisessä ajokoulutuksessa.

Yritys on alentanut mer-kittävästi ajokoulutuksen ja ajokorttien hankintahintaa ja toimii nykyään valtakunnallisesti. Viisi vuotta sitten autokoulualan suurimmalla toimijalla oli 1,5 %:n markkinaosuus, nyt viisi vuotta myöhemmin Epic Autokoulu Oy:llä on yli 20 %:n markkinaosuus. Ruotsin autokoulukenttä on vastaa-vassa tilassa kuin Suomi viisi vuotta sitten ja nyt Epic laajentaa toimintaansa sinne. Tästä kaikesta saamme alustuksen Kallelta ja pääsemme kokeilemaan mm. ajosimulaattoreita.

Torstaina 7.2.2019 klo 13 panimoravintola Koulussa, Wächsell-salissa nautitaan Liikemiesten Lihapullat. Neste Oyj:n johtaja ja yhdistyksemme johtokunnan jäsen, Elina Herrala alustaa Nesteen maailman-laajuisesta menestyksestä: Neste Oyj on valittu maailman toiseksi vastuullisimmaksi yritykseksi.

MUUTA KEVÄÄN OHJELMAA: maalis-huhtikuussa yritysvierailu Stera Technologiesin toimitusjohtaja Jussi Ohlssonin vieraaksi Steran Turun Tehtaalle sekä tutustuminen Salon IOT Campukseen, Salon liikemiesyhdistyksen vieraana.

Stera Technologies on kansainvälisesti toimiva mekaniikan ja elektroniikan sopimusvalmistaja. Yritys työllistää Suomessa ja Virossa yli 800 korkean osaamisen ammattilasta.

Salo IoT Campus on yritysten, tutkijoiden ja oppilaitosten yhteisö, jossa rakennetaan älykkäämmän tulevaisuuden teknologioita.