Tulevat tapahtumat

Tarjoamme jäsenillemme runsaasti yhteisiä jäsentilaisuuksia, tapaamisia ja tapahtumia. Alta löydät tuoreimman tarjonnan.

Syyskuu 2019

Yritysvierailu tiistaina 3.9.2019 kello 18.00 alkaen, Kino Diana

Tulevaisuudessa yhdistyksen tilaisuudet pyritään rakentamaan puolivuosittain vaihtuvan pääteeman ympärille: nyt syksyllä teemana on liiketoiminta ja luovat alat. Syksyn ensimmäisessä tilaisuudessa tutustumme suomalaiseen elokuva- ja televisioteollisuuteen. Tilaisuus järjestetään perinteikkäässä vuonna 1967 perustetussa Kino Dianassa. Puhujina: Antti Juntunen ja Henry Erkkilä, Cinemahouse Oy, Elokuvakomissaari Teija Raninen, Länsi-Suomen Elokuvakomissio sekä tuottaja Johanna Enäsuo, Mattila Röhr Productions Oy. Tilaisuuden jälkeen yksityinen elokuvanäytös Kärsimys ja Kunnia. Tilaisuuteen mahtuu mukaan 64 nopeinta ilmoittautunutta. Ilmoittautumiset viimeistään 31.08.2019 mennessä. Tilaisuus on jäsenille maksuton.

Liikemiesten lihapullat torstaina 5.9.2019 kello 13.00-14.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen. Lounas noudetaan pääsalista ja nautitaan yhdessä luokkahuoneessa Wächsell. Myös ei-jäsenet ovat tervetulleita Lihapullille, verkostoitumaan sekä pitämään lyhyitä alustuksia liike-elämää sivuavista aiheista. Aikaisemmin alustuksia on kuultu mm. Timo Heikkilältä (Asianajotoimisto Heikkilä & Co Oy) sekä Elina Herralalta (Neste Oyj). Jos haluat tulla pitämään alustuksen, ilmoita siitä toiminnanjohtajalle osoitteeseen elkaja@utu.fi.

Liikemiesgolf tiistaina 10.9.2019 kello 14.00 alkaen, Harjattula Golf

Liikemiesyhdistys järjestää jäsenille (avec) perinteisen golfkisan, nyt vaihteeksi syksyllä, Harjattulan Golf kentällä. Pelimuoto on pistepogey. Kilpailun jälkeen omakustanteinen iltapala ja palkintojen jako. Kilpailumaksu on 15 euroa HGCC:n jäseniltä ja pelioikeudella pelaavilta ja 40 euroa vierailta. Ilmoittautumiset suoraan Harjattulaan puh. 040 5876523 tai caddie@harjattula.fi perjantaihin 30.08. mennessä. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä nimesi ja kotiseurasi.

Lisätietoja antaa Matti Löyttyniemi, puh. 040 5930320

Lokakuu 2019

Ajankohtaisfoorumi (pvm ilmoitetaan myöhemmin)
Liikemiesten lihapullat torstaina 3.10.2019 kello 13.00-14.00, Panimoravintola Koulu