Turun Liikemiesyhdistys tutustui vähittäiskauppaan

Turun Liikemiesyhdistys tutustui vähittäiskaupan tilaan ja tulevaisuuteen kauppias Hannu Aaltosen johdolla perinteikkään Kupittaan Paviljonkin viihtyisissä tiloissa. Hannun johdolla kaikkien tuntema Kupittaan Citymarket on valittu mm. valtakunnan parhaaksi K-Citymarketiksi.

Hannun kattava esitys sivusi vähittäiskauppaa sekä Suomessa että muualla maailmassa. Hannu toi esiin monia mielenkiintoisia trendejä, jotka voivat vaikuttaa siihen, miten tulevaisuuden kauppa toimii ja millainen itse kauppa on. Erityistä painoa sai ajatus siitä, että vähittäiskauppa ei muutu itsessään, vaan kauppa pyrkii seuraamaan kuluttajien tottumusten ja mieltymysten jatkuvaa muutosta.

Hannun esityksen jälkeen Turun Liikemiesyhdistyksen jäsenillä oli mahdollisuus esittää kysymyksiä. Käsinkosketeltava ja jokaisen arkipäivää sivuava aihe kirvoittikin paljon keskustelua. Liikemiehet ja -naiset esittivät kysymyksiä moninaisista aiheista aina nuorten kulutustottumuksista ruuan verkkokauppaan.

Tilaisuuden lopuksi puheenjohtaja Lasse Lindholm kiitti Hannua yhdistyksen puolesta sekä luovutti esiintyjälle yhdistyksen historiateokset. Kiitosten jälkeen osallistujat pääsivät nauttimaan maittavan iltapalan. Turun Liikemiesyhdistys kiittää vielä kertaalleen Hannu Aaltosta esityksestä sekä Kupittaan Paviljonkia onnistuneista järjestelyistä.