Pekka Silvennoinen voittoon golfkisassa

Yhdistyksen perinteinen golfkilpailu käytiin tänä vuonna maanantaina 25.5.  Aurinkogolfissa Naantalissa. Golffareita oli yhteensä 19. Keli oli haastava kylmyyden ja kovan tuulen vuoksi, mutta kierros saatiin pelattua ainakin ilman sadetta. Peseytymisen jälkeen nautimme hyvän illallisen uudella aurinkoterassilla, joka oli kylläkin lasitettu, sillä olimme jo palelleet tarpeeksi kentällä.

Pistebogey-kilpailun voittoon ylsi Pekka Silvennoinen, toinen oli Jukka Korhonen ja kolmas Markku Liitola. Molemmat erikoiskilpailut lähemmäs lippua yhdellä lyönnillä voitti Pasi Tenho. Onnea vielä voittajille ja kiitokset kaikille osallistujille, tapahtumaa kehuttiin ja samalla toivottiin, että ensi vuonna saadaan yhä useampi jäsen ja avec mukaan.

Voittaja Pekka Silvennoinen saa kiertopalkinnon

Jukka Korhoselle Hopeaa