Tuomasmessu Turun Mikaelinkirkossa

Suomen Liikemiesten Lähetysliitto järjestää Kauneimmat joululaulut – Tuomasmessun Turun Mikaelinkirkossa su 20.12. klo 18.

Tuomasmessujen toteuttajatahoissa on jokaisessa messussa eri järjestöjä ja yhteisöjä. Esim. Nenäpäivän Tuomasmessussa olivat mukana YLE, SPR ja Pelastakaa lapset ry. Kauneimmat joululaulut – Tuomasmessu on suunnattu yrittäjäjärjestöille ja yhteisöille. Kutsummekin Turun Liikemiesyhdistyksen mukaan toteuttamaan messua.

Vuonna 2015 Kauneimmat Joululaulut keräävät varoja rauhan työlle. Suomen Lähetysseura kuvaa näin: ” Koulutamme johtajia rauhan ja uskonnonvapauden ymmärtämiseen, jotta konflikteilta vältyttäisiin. Tuemme vuoropuhelua, rohkaisemme ihmisiä kuuntelemaan ja kunnioittamaan toisiaan sekä ratkaisemaan ongelmia rauhanomaisin keinoin. Annamme heikoimmassa asemassa oleville äänen ja kerromme heidän oikeuksistaan. Luomme toimeentulomahdollisuuksia, jotta jokaisella olisi varaa ostaa ruokaa. Rauhan työllämme turvaamme, ettei kenenkään tarvitsisi jättää kotiaan etsiäkseen turvaa.” Kolehdin tuotto menee siis tähän kohteeseen Suomen Lähetysseuran kautta.

Toivotamme Teidät lämpimästi tervetulleiksi mukaan yhteiseen juhlahetkeen, mikäli Teille mahdollista. Messussa voi olla mukana, toivottamassa ihmisiä tervetulleiksi tai keräämässä kolehtia jne. Jos olet kiinnostunut auttamaan messun aikana, olethan yhteydessä Laura Kalajaan.

Laura Kalaja,
Suomen Liikemiesten Lähetysliitto