Pulssi

TURUN LIIKEMIESYHDISTYS VIERAILI TERVEYSTALO PULSSISSA

Turun Liikemiesyhdistys tutustui Terveystalon toimintaan maanantaina 4.9.2017 yhtiön myyntijohtaja Juha Impilän sekä Länsi- ja Keski-Suomen liiketoimintajohtaja Siina Saksin johdolla. Tilaisuuteen oli ilmoittautunut yli 60 yhdistyksen jäsentä.

Tilaisuuden aluksi johtokunnan puheenjohtaja Lasse Lindholm sekä toivotti Liikemiesyhdistyksen runsaslukuisen osallistujajoukon tervetulleeksi tilaisuuteen.

Seuraavaksi puheenvuoron sai liiketoimintajohtaja Siina Saksi. Siina kertoi yhdistyksen jäsenille Terveystalon historiasta, kasvusta sekä uusimmista terveysalan suuntauksista sekä Terveystalon innovaatioista.

Siinan jälkeen puheenvuoroon pääsi myyntijohtaja Juha Impilä. Juha kertoi tarkemmin Terveystalon toiminnasta, eri yksiköistä sekä toiminnan volyymistä ja kehityksestä.

Sekä Juha että Siina pääsivät vastailemaan innokkaan liikemiesyleisön esittämiin kysymyksiin. Puheenvuorot pidettiin Terveystalo Pulssin Akatemia –salissa, jota käytetään erilaisiin yleisötilaisuuksiin, mm. yritysten ensiapukoulutuksiin.

Tilaisuuden lopuksi nautittiin maittava iltapala. Turun Liikemiesyhdistys kiittää Juha Impilää – yhdistyksen tulevaa jäsentä – Siina Saksia – yhdistyksen nykyistä jäsentä – ja Terveystalo –konsernia vieraanvaraisuudesta ja mielenkiintoisista esityksistä.