Seitsemän veljestä ja Suomen Liikemiesyhdistyksen vierailu

Turun Liikemiesyhdistyksen jäsenet aveceineen vierailivat toistamiseen Turun kaupunginteatterilla 13.12. Illan näytöksenä oli moderni tulkinta Aleksis Kiven Seitsemästä veljeksestä. Joulukuun tilaisuudessa mukana oli myös vieraita Suomen Liikemiesyhdistyksestä.

Tilaisuus aloitettiin Turun Liikemiesyhdistyksen ja Suomen Liikemiesyhdistyksen johtokuntien/hallitusten tapaamisella hotelli Marina Palacessa. Esittelyjen jälkeen keskusteltiin erilaisista yhdistystoiminnan ajankohtaisista teemoista ja pohdittiin liikemiesyhdistysten tulevaisuutta, tapahtumia ja liikemiesyhdistystoimintaa Suomessa.

Kokouksen jälkeen ruokailtiin ja keskusteltiin yhdessä Marinan Grill it! ravintolassa. Ikkunanvieruspaikat tarjosivat oivat näkymät talviseen Turkuun, Aurajoelle ja teatterille. Ruokailussa mukana olivat loputkin illan vieraista.

Ruokailun jälkeen siirryttiin kohti teatteria, jossa Turun Liikemiesyhdistyksen jäsenet olivat jo valmistautumassa illan teatterinautintoon. Matkan varrella Suomen Liikemiesyhdistyksen vieraat pääsivät ylittämään joulukoristein somistetun joskin erittäin liukkaan Teatterisillan  Seitsemän veljestä näytös alkoi klo 19.00.

Näytöksen väliajalla nautittiin MBakeryn Suomi 100 -vuotta leivos kahvin kera. Näytöksen jälkeen puheenjohtajat kiittivät vieraita ja pohdittiin illan antia. Ilta koettiin onnistuneeksi ja erityisesti näyttelijöiden yksilösuoritukset saivat kehuja.

Turun Liikemiesyhdistys kiittää Suomen Liikemiesyhdistystä ja kaikkia osallistujia hienosta illasta sekä Turun Liikemiesyhdistyksen jäseniä hienosta vuodesta 2017.