Lingsoft ja Turun Sanomien toimitalo

Turun Liikemiesyhdistyksen jäsenet pääsivät tutustumaan keskiviikkona 31.10.2018 Lingsoft Oy:n toimintaan toimitusjohtaja Juhani Reimanin ja talousjohtaja Jarmo Heikkilän johdolla. Tilaisuuden aluksi vierailtiin Lingsoftin toimitiloissa.

Lingsoft on hiljattain muuttanut Kauppiaskadulle Turun Sanomien taloon, joka on yksi kuuluisista Alvar Aallon töistä. Lyhyen yritysesittelyn lisäksi yhdistyksen jäsenet pääsivät tutustumaan Turun Sanomien toimitalon arkkitehtuurisiin yksityiskohtiin Karoliina Vitikaisen, Magni Mundi Oy, opastuksella. Kierroksen aikana tutustuttiin rakennuksen tyylikkääseen portaikkoon, entiseen painohuoneeseen nykyiseen Aalto yökerhoon sekä rakennuksen ulkopuolen yksityiskohtiin. Osallistujat saivat myös omakseen esitteet sekä Alvar Aallosta että Turun sanomien toimitalosta.

Toimitalokierroksen jälkeen tilaisuus jatkui tilausravintola YläBörsissä Juhanin ja Jarmon yhdessä pitämällä esittelyllä Tehdas keskellä kaupunkia. Esityksessä Juhani ja Jarmo kertasivat Lingsoftin toimintaa ja toimialaa sekä yrityksen historiaa. Esityksen jälkeen oli vuorossa iltapala YläBörsin tyylikkäissä puitteissa.

Turun Liikemiesyhdistys kiittää Juhani Reimania ja Jarmo Heikkilää vieraanvaraisuudesta ja mielenkiintoisesta esityksestä, Karoliina Vitikaista yksityiskohtaisesta opastuksesta sekä Börsin henkilökuntaa mainioista puitteista ja maittavasta ruuasta.