Syyskokous ja pikkujoulujuhlat

Turun Liikemiesyhdistys ry:n syyskokous järjestettiin 10.11.2022 Forum Marinumissa. Ennen varsinaista kokousta sijoitustoimikunnan uusi puheenjohtaja Arto Utriainen piti katsauksen yhdistyksen sijoituksiin. Varsinaisessa syyskokouksessa yhdistyksen puheenjohtajaksi kaudelle 2023 valittiin Lasse Lindholm ja varapuheenjohtajaksi Taina Eriksson. Erovuoroisista johtokunnan jäsenistä valittiin jatkokaudelle Sam Hansén, Elina Herrala ja Juha Immonen.

Syyskokouksen jälkeen oli aika julkistaa Vuoden turkulainen liikemies vuosimallia 2022. Tänä vuonna tunnustuksen sai Meriaura Oy:n perustaja ja hallituksen puheenjohtaja, merenkulkuneuvos Jussi Mälkiä. Tämän jälkeen oli vuorossa illan alustaja, pääesikunnan suunnittelupäälikkö kenraalimajuri Janne Jaakkola.

Alustuksen jälkeen siirryimme ravintola Göraniin viettämään yhdistyksen pikkujoulujuhlia. Tilaisuuden aluksi yhdistyksen puheenjohtaja Lasse Lindholm nosti kolminkertaisen maljan, Vuoden turkulaiselle liikemiehelle Jussi Mälkiälle, kenraalimajuri Janne Jaakkolalle ja tietenkin 116-vuotiaalle Turun Liikemiesyhdistys ry:lle. Tämä jälkeen nautimme herkullisen kolmen ruokalajin illallisen, jonka aikana talon jokaisesta pöydästä kantautui vilkas puheensorina.