Kevätretkellä kuunneltiin klassista

Turun Liikemiesyhdistyksen kevätretkellä vierailtiin Naantalin kylpylässä ja nautittiin klassisesta musiikista.

Tilaisuus aloitettiin Naantalin kylpylällä, jossa buffet-ruokailun ohella osallistujat pääsivät kuuntelemaan ajankohtaisia alustuksia Naantalin kylpylän ja musiikkijuhlien toiminnasta sekä matkailun merkityksestä Naantalille. Alustajina toimivat Tiina Tunturi tj., Naantalin musiikkijuhlat, Tarja Rautiainen tj., Naantalin Matkailu Oy sekä Joni Hakkarainen myynti- ja markkinointijohtaja, Sunborn Saga Oy.

Ruokailun ja alustusten jälkeen siirryttiin Naantalin kirkolle, jossa osallistujia odotti monipuolinen konserttielämys. Illan ohjelmassa oli Sinfonia Lahden esittämänä Krzysztof Pendereckin Chaconne ja Konsertto viululle ja alttoviululle sekä Jean Sibeliuksen Sinfonia nro 2. Väliajalla nautittiin kahvit ja pullat kirkon pihalla kauniin kesäillan siivittämänä.

Turun Liikemiesyhdistys kiittää tilaisuuden alustajia, Naantalin kylpylän henkilökuntaa, kuljettajia sekä osallistujia onnistuneesta kevätretkestä sekä toivottaa kaikille oikein mainiota kesää