Juhlavastaanotto sidosryhmille

Sidosryhmävastaanotto järjestettiin perjantaina 20.1.2006 Suomalaisella Pohjalla brunssitilaisuutena ja siihen osallistui n. 30 henkilöä. Juhlivaa Turun Liikemiesyhdistystä onnittelivat mm. Turun kauppakamarin, Turun kauppakorkeakoulun, Turun Yrittäjien, Varsinais-Suomen Yrittäjien, TS-Yhtymän, Varsinais-Suomen liiton, Turun Seudun Osuuspankin, Keskon ja Lääkäriasema Pulssin edustajat. Turun kaupunginvaltuuston puheenjohtaja, Pertti Paasio, oli tilaisuuden pääpuhuja puheenjohtajan ohella. Kalevi Rothberg säesti tilaisuutta pianomusiikilla ja tilaisuuden valokuvaajana toimi Pasi Leino.

Vastaanotosta tiedotettiin Turun Sanomissa sekä Liikesivistysrahaston merkkipäiväluettelossa. Myös edelliset toiminnanjohtajat oli kutsuttu tilaisuuteen.

Sidosryhmävastaanoton jälkeen puheenjohtajat, toiminnanjohtaja ja johtokunnan jäseniä laskivat seppeleen yhdistyksen ensimmäisen puheenjohtajan, J.G. Nordströmin, haudalle.

Kuvat: Valokuvatuotanto Iloinen Liftari Oy