Tulevat tapahtumat

Tarjoamme jäsenillemme runsaasti yhteisiä jäsentilaisuuksia, tapaamisia ja tapahtumia. Alta löydät tuoreimman tarjonnan.

Syyskuu 2020

Liikemiesten lihapullat torstaina 3.9.2020 kello 12.00-13.00 (huomaa tunnilla aikaistunut aika), Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen. Syyskuun lihapullilla meillä on alustajana verolakimies Valpuri Kulovaara, Suomen vero- ja lakipalvelut Oy, ”Sijoitustoiminnan verosuunnittelumahdollisuudet ja muutokset”.

Lokakuu 2020

Liikemiesten lihapullat torstaina 1.10.2020 kello 12.00-13.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen. Lokakuun lihapullilla meillä on alustajana Stera Groupin hallituksen jäsen, osakas ja eläköitynyt tj Heikki Ajanko, ”Hallituspartnerit yritysten menestystä tukemassa”.

Marraskuu 2020

Liikemiesten lihapullat torstaina 5.11.2020 kello 12.00-13.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen. Marraskuun lihapullilla meillä on alustajana hotellinjohtaja Tarja Jalonen, ”Liikuttavan lähellä – Original Sokos Hotel Kupittaa”.

Joulukuu 2020

Liikemiesten lihapullat torstaina 3.12.2020 kello 12.00-13.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen. Lounas noudetaan pääsalista ja nautitaan yhdessä luokkahuoneessa Wächsell. Myös ei-jäsenet ovat tervetulleita Lihapullille, verkostoitumaan sekä pitämään lyhyitä alustuksia liike-elämää sivuavista aiheista. Aikaisemmin alustuksia on kuultu mm. Timo Heikkilältä (Asianajotoimisto Heikkilä & Co Oy) sekä Elina Herralalta (Neste Oyj). Jos haluat tulla pitämään alustuksen, ilmoita siitä toiminnanjohtajalle osoitteeseen elkaja@utu.fi.

Tammikuu 2021

Liikemiesten lihapullat joka kuun ensimmäisenä torstaina kello 12.00-13.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen. Lounas noudetaan pääsalista ja nautitaan yhdessä luokkahuoneessa Wächsell. Myös ei-jäsenet ovat tervetulleita Lihapullille, verkostoitumaan sekä pitämään lyhyitä alustuksia liike-elämää sivuavista aiheista. Jos haluat tulla pitämään alustuksen, ilmoita siitä toiminnanjohtajalle osoitteeseen elkaja@utu.fi.