Tulevat tapahtumat

Tarjoamme jäsenillemme runsaasti yhteisiä jäsentilaisuuksia, tapaamisia ja tapahtumia. Alta löydät tuoreimman tarjonnan.

helmikuu 2020

Liikemiesten lihapullat torstaina 6.2.2020 kello 13.00-14.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen. Lounas noudetaan pääsalista ja nautitaan yhdessä luokkahuoneessa Wächsell. Myös ei-jäsenet ovat tervetulleita Lihapullille, verkostoitumaan sekä pitämään lyhyitä alustuksia liike-elämää sivuavista aiheista. Aikaisemmin alustuksia on kuultu mm. Timo Heikkilältä (Asianajotoimisto Heikkilä & Co Oy) sekä Elina Herralalta (Neste Oyj). Jos haluat tulla pitämään alustuksen, ilmoita siitä toiminnanjohtajalle osoitteeseen elkaja@utu.fi.

Yritysvierailu Langh-yhtiöt 26.2.2020 kello 17.00-20.00

Noin 200 henkilöä työllistäviin Langh -perheyhtiöihin kuuluvat vaativia puhdistuspalveluita tuottava Pesupalvelu Hans Langh Oy, laivanvarustamo Langh Ship Oy Ab, erikoiskontteja myyvä ja vuokraava Langh Cargo Solutions sekä laivojen rikkipesureita ja vedenpuhdistusyksiköitä valmistava Langh Tech Oy Ab. Vierailemme yhtiöiden pääkonttoreissa Piikkiössä. Bussikuljetus lähtee Turusta kello 17.00.

Maaliskuu 2020

Liikemiesten lihapullat torstaina 5.3.2020 kello 13.00-14.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen.

Yritysvierailu Clewer Oy ja yhdistyksen kevätkokous 25.3.2020 alkaen kello 18.00

Huhtikuu 2020

Liikemiesten lihapullat torstaina 2.4.2020 kello 13.00-14.00, Panimoravintola Koulu

Liikemiesten lihapullat on kuukausittainen omakustanteinen lounastapaaminen.