Tervetuloa ajankohtaisfoorumiin

Turun Liikemiesyhdistyksen ajankohtaisfoorumi 2017 pureutuu Varsinais-Suomen talouden positiiviseen käänteeseen teemalla: Talouden positiivinen käänne – nyt kun helpottaa, niin samalla haastaa

Luvassa on useita mielenkiintoisia näkökulmia ajankohtaisiin talouskysymyksiin. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varmankanssa ja Liikemiesyhdistyksen jäsenten ohella paikalla on myös Varman kutsumia vieraita.

Ajankohtaisfoorumin ohella tilaisuudessa luovutetaan Turun Liikemiesyhdistyksen myöntämä Vuoden turkulainen liikemies 2017 palkinto.

2.10.2017 klo 14 alkaen kokouskeskus Maunon Presidentti-auditoriossa alustajina toimivat:

Tj Risto Murto

Varma

Tj Auli Hänninen

YTK, 1.11.2017 alk. tj Perheyritysten Liitto Ry

Tj Vesa Taatila

Turun AMK

Tj Heikki Ajanko

Stera-Group Oy

Tj Juha Hietarinta

LST-Group Oy

Puheenvuorojen jälkeen on vuorossa ruokailu. Tilaisuuden kesto arviolta kaksi tuntia.

Lisäksi Liikemiesyhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus kutsua tilaisuuteen potentiaalisia ja aktiivisesti alueen liike-elämässä toimivia ja vaikuttavia uusia jäsenkandidaatteja. Ilmoitathan ’Terveisiä järjestäjälle’ -kohdassa, mikäli mukanasi tulee vieras. Jäsenhakemuslomakkeita on tilaisuudessa jaossa.

Paikkoja tilaisuuteen on runsaasti, mutta kuitenkin rajoitetusti. Ilmoittaudu siis heti mukaan!