1992-2000
Vuosina 1992–2000 puheenjohtajana toimi elinkeinojohtaja Ilpo Siro ja varapuheenjohtajana rehtori Tapio Reponen.

Ilpo Siron yhdeksänvuotinen puheenjohtajakausi on Turun Liikemiesyhdistyksen kolmanneksi pisin. Vuonna 1943 Tyrväällä syntynyt Siro pääsi ylioppilaaksi Puolalan yhteislyseosta vuonna 1962 ja valmistui ekonomiksi Turun kauppakorkeakoulusta vuonna 1966. Hän on toiminut Keskossa ja Suomen Yhdyspankissa, myöhemmän Meritassa, pankinjohtajana (mm. Turun konttoriryhmän johtajana ja johtajana pankin Lounais-Suomen piirissä). Vuonna 1998 hänet nimitettiin Turun kaupungin elinkeinojohtajaksi ja samalla Turun Seudun Kehittämiskeskuksen TAD Centren johtajaksi. Pankkitaustansa ja paikallistuntemuksensa ansiosta Siro pystyi kehittämään TLY:tä ja kiinnittämään huomiota muun muassa pk-yrityksiin.

Yhdistyksen sääntömääräisessä kevätkokouksessa 2.4.2001 Siro kutsuttiin johtokunnan esityksestä kunniajäseneksi sääntöjen mukaisin perusteluin: ”kunniajäseneksi yhdistykseen voidaan kutsua henkilöitä, jotka erityisellä innolla tai lahjoituksella ovat edistäneet sen tarkoitusta”. TLY:n lisäksi Siro on toiminut mm. Turun Nuorkauppakamarin puheenjohtajana.

Turun kauppakorkeakoulun rehtorina (1996–2009) Tapio Reponen oli keskeinen yhteyshenkilö yhdistyksen ja kauppakorkeakoulun välillä.