Kevätretki Turun kaupunginteatteriin

Turun Liikemiesyhdistys ry:n kevätretki järjestettiin tänä vuonna Turun kaupunginteatteriin. Yhdistyksen jäsenillä oli mahdollisuus valita kahdesta upeasta näytelmästä mieleisensä. Torstaina 19.5. katsoimme Peter Shafferin näytelmän Amadeus ja lauantaina 21.5. tositapahtumiin perustuvan Kaksi paavia -draaman. Näihin kahteen tilaisuuteen osallistui yhteensä noin 100 yhdistyksen jäsentä seuralaisineen.

Ennen näytelmän alkua nautimme Erkkerissä lasin kuohuvaa hyvässä seurassa. Torstaina 19.5. yhdistyksen puheenjohtaja Lasse Lindholm toivotti jäsenet tervetulleiksi ja lauantaina 21.5. maljapuheen piti yhdistyksen johtokunnan jäsen Marja-Terttu Rantanen.

Turun Liikemiesyhdistys ry toivottaa jäsenilleen aurinkoista loppukesää ja nähdään jälleen syksyllä mielenkiintoisten tapahtumien merkeissä!