Liikemiesgolf 2022

Liikemiesyhdistyksen golfmestaruudesta kisattiin 22.8. aurinkoisessa Aura Golfissa. Kilpailu aloitettiin lounaalla, jonka jälkeen kuultiin Aura Golfin toiminnanjohtajan Sami Peren kertomana Aura Golfin kuulumiset. Samalla Pere luovutti yhdistyksemme jäsenelle Heikki Vaisteelle Suomen Golfliiton palkinnon vuoden 2021 PR-teosta, Turussa pelatun Ladies European Tourin kilpailun mahdollistamisesta. Heikki omassa puheessaan kehoitti liikemiehiä laittamaan ”kättä taskuun” ja tukemaan golffia. Hänen mukaansa golffarit ovat hyviä maamme edustajia maailmalla ja golf on liike-elämässä tärkeä vaikutuspaikka. Kovatasoisen kisan voittaja oli tänä vuonna Jussi Hakala. Onneksi olkoon voittajalle ja kiitos kaikille osallistujille.