Syyskokous 2017

Turun Liikemiesyhdistyksen syyskokous

Turun Liikemiesyhdistyksen syyskokous ja avec-tilaisuus pidettiin 8.11.2017 Turun Kaupunginteatterilla. Vuoden toiseen päätöstilaisuuteen oli saapunut noin 70 osallistujaa. Tilaisuus aloitetiin syyskokouksella, jonka puheenjohtajana toimi Tero Toponen. Kokouksen avasi yhdistyksen johtokunnan entinen puheenjohtaja Matti Löyttyniemi.

Syyskokouksessa yhdistyksen puheenjohtajan tehtävässä jatkamaan valittiin Lasse Lindholm. Samoin nykyinen varapuheenjohtaja Heli Marjanen sekä johtokunnan erovuoroiset jäsenet – Heikki Hedman, Marja-Terttu Rantanen, Heikki Ketonen, Juha Tamminen ja Antti Kanervisto– valittiin jatkamaan tehtävässään.

Varsinaisen kokouksen jälkeen juhlistettiin kuohuviinein Turun Liikemiesyhdistyksen päättyvää toimintavuotta ja 100 – vuotiasta Suomea. Rivakkaan läpikäyty syyskokous jätti osallistujille aikaa myös rauhallisempaan seurusteluun.

Juomatarjoilujen jälkeen yhdistyksen jäsenet aveceineen siirtyivät seuraamaan Seitsemän veljeksen paluuta Turun Kaupunginteatteriin. Väliajalla osallistujille tarjoiltiin maukas leivonnainen kahvien kera.