Turun Liikemiesyhdistyksen kevätkokous ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistys

Turun Liikemiesyhdistyksen kevätkokous järjestettiin keskiviikkona 28.3.2018 Meri-Karinan luonnonkauniissa ja merellisessä ympäristössä Turun Hirvensalossa, kauniissa joskin kylmähkössä kevätsäässä. Tilaisuuden aluksi yhdistyksen jäsenet pääsivät tutustumaan ja vierailemaan Pyhän Henrikin Ekumeenisessa Taidekappelissa.

Taidekappelia esitteli taiteilija-pastori Hannu Konola. Hän kertoi kappelin monivivahteisesta historiasta sekä antoi taiteilijan näkökulman kappelin arkkitehtuuriin. Johtokunnan puheenjohtaja kiitti Hannua tämän mainiosta esityksestä.

Taidekappeliin tutustumisen jälkeen vuorossa oli yhdistyksen kevätkokous. Kevätkokouksen avasi yhdistyksen johtokunnan puheenjohtaja Lasse Lindholm. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin tilaisuuden isäntä, Turun Liikemiesyhdistyksen jäsen ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Ville Viitanen ja pöytäkirjantarkastajiksi Heikki ja Eeva Painilainen. Kevätkokous hyväksyi yhdistyksen tilinpäätöksen ja myönsi vastuuvapauden yhdistyksen johtokunnalle. Turun Liikemiesyhdistyksen vuoden 2017 toimintakertomus löytyy oheisesta linkistä: Toimintakertomus-2017

Kevätkokouksen jälkeen Ville Viitanen kertoi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen kehityksestä, moninaisesta toiminnasta sekä toiminnan rahoittamisesta. Lopuksi Ville avasi Syöpäyhdistyksen tulevaisuuden näkymiä.

Villen esityksen jälkeen osallistujat pääsivät nauttimaan toimintakeskuksen keittiön maittavista tarjoiluista sekä antoisasta vapaamuotoisesta keskustelusta. Turun Liikemiesyhdistys kiittää Ville Viitasta, toimintakeskuksen henkilökuntaa ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistystä vierailumahdollisuudesta, informatiivisista esityksistä sekä onnistuneista järjestelyistä sekä toivottaa osallistujille, yhdistyksen jäsenille sekä sidosryhmille oikein hyvää pääsiäistä.