Vuoden Liikemiehen palkitsemisjuhla Helsingissä

Turun Liikemiesyhdistys vieraili Suomen Liikemiesyhdistyksen kutsuvieraana Vuoden Liikemiehen palkitsemistilaisuudessa Helsingissä 24.9.2018.

Tilaisuus järjestettiin tyylikkäissä puitteissa Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulun juhlasalissa.

Tilaisuuden aluksi, Suomen Liikemiesyhdistyksen hallituksen puheenjohtaja Esa Niemen alkusanojen jälkeen, Finanssiala ry:n toimitusjohtaja Piia-Noora Kauppi piti juhlapuheen aiheesta Uuden ajan johtajuus.

Juhlapuheen jälkeen palkittiin meritoituneita Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun opiskelijoita.

Viimeisenä tilaisuudessa palkittiin, järjestyksessään 38., Vuoden Liikemies, Ponssen toimitusjohtaja Juho Nummela. Tunnustuksen myöntävät vuosittain Suomen Liikemies-Yhdistys, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu sekä Kauppalehti.

Keskeinen kriteeri Juhon valinnassa hänen esimerkillinen johtamistyylinsä, joka täyttää nykyaikaisen kestävän johtajuuden tunnusmerkit. Palkitsemisen jälkeen tuore Vuoden Liikemies pääsi kertomaan Ponssen historiasta, nykytilasta ja tulevaisuuden näkymistä sekä omasta verkkaisesta urapolustaan Ponssen toimitusjohtajaksi.

Turun Liikemiesyhdistys kiittää Suomen Liikemiesyhdistystä ystävällisestä kutsusta, hienoista järjestelyistä ja huomaavaisista ”matkaeväistä”.  Kiitos kuuluu myös Juho Nummelalle, syntyperäiselle turkulaiselle, antoisista rupatteluhetkistä palkitsemistilaisuutta seuranneen iltapalan äärellä.